У сучасних умовах, життя вимагає від особи
політичної активності, економічної захищеності, а також усвідомлення нею
власної ролі і значення в житті суспільства, дії у відповідності до власних
переконань і цінностей. Тому, важливим етапом на шляху розвитку українського
громадянського суспільства є підготовка освічених, високоморальних,
конструктивних і практичних людей, здатних до співпраці, міжкультурної
взаємодії, які несуть відповідальність за долю країни, її соціально-економічне
процвітання. В розбудові Української незалежної держави постає першочергове
завдання:
- формування світоглядної позиції;
- національної самосвідомості;
- відродження духовної та історичної пам’яті;
- усвідомлення себе як частини Європейської
цивілізації;
Важливу роль у формуванні
соціально-орієнтованої особистості належить школі та вчителю. Мета вчителя – не
тільки навчати, але й підготувати учнів до життя в толерантному, демократичному
суспільстві, виховувати в учнів здатність самостійно ставити й розв’язувати
завдання, які передбачають активну соціальну взаємодію,уміння та навички
соціального мислення та роботи в команді.
Соціальна компетентність входить до групи ключових
компетентностей та відображена у всіх освітніх галузях, які вивчаються учнями
основної школи. В Державному стандарті базової і повної загальної середньої
освіти соціальна компетентність розглядається як здатність особистості
продуктивно співпрацювати з партнерами у групі, команді, виконувати різні ролі
в колективі.
корисна доповідь
ОтветитьУдалитьпотрібна і корисна ірформація
ОтветитьУдалить